Kunskapsbank En resurs i projektet Makerskola

December 5, 2016. Sphero SPRK är en robot utformad för att inspirera till nyfikenhet, kreativitet och uppfinning genom en kombination av lek och kodning. Den drivs av programmeringsappen Lightning Lab där du kan programmera aktiviteter, och dela det du skapat med andra. Mer information om produkten finns på Spheros hemsida. How Tinkering and Problem Making Are Shaking Up Higher Education. December 5, 2016. Posted in Hur gör man? The robot is present en undersökning från DPU, Aarhus Universitet. På sin.

OVERVIEW

This domain kunskap.makerskola.se currently has a traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have sifted twenty pages within the domain kunskap.makerskola.se and found seven websites referring to kunskap.makerskola.se. We were able to unearth one public networking platforms linked to this website.

KUNSKAP.MAKERSKOLA.SE RANKINGS

This domain kunskap.makerskola.se has seen diverging amounts of traffic within the past the year.
Traffic for kunskap.makerskola.se

Traffic ranking (by month) for kunskap.makerskola.se

Traffic ranking by day of the week for kunskap.makerskola.se

Makerskola Innovation, kreativitet och lärande

En plats för informella samtal där alla som vill kan delta i diskussionen kring makerkultur i skolan. Här kan man ta del av videomaterial som spänner över hela projektets verksamhet. Projektet Makerspace i skolan utvecklar ny ämnesspecifik metodik kring skapande med IT som material.

WHAT DOES KUNSKAP.MAKERSKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kunskap.makerskola.se Mobile Screenshot of kunskap.makerskola.se Tablet Screenshot of kunskap.makerskola.se

KUNSKAP.MAKERSKOLA.SE HOST

We identified that the main page on kunskap.makerskola.se took two thousand nine hundred and six milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so in conclusion I consider kunskap.makerskola.se not secure.
194.9.94.11

I discovered that this domain is weilding the nginx/1.10.1 operating system.

Kunskapsbank En resurs i projektet Makerskola

DESCRIPTION

CONTENT

This domain kunskap.makerskola.se states the following, "Sphero SPRK är en robot utformad för att inspirera till nyfikenhet, kreativitet och uppfinning genom en kombination av lek och kodning." Our analyzers observed that the webpage said " Den drivs av programmeringsappen Lightning Lab där du kan programmera aktiviteter, och dela det du skapat med andra." The Website also stated " Mer information om produkten finns på Spheros hemsida. How Tinkering and Problem Making Are Shaking Up Higher Education. Posted in Hur gör man? The robot is present en undersökning från DPU, Aarhus Universitet."

VIEW MORE DOMAINS

NIKKI - OFFICIAL WEBSITE

Für jeden download werde ich das ganze geld an die kinderkrebshilfe schweiz spenden. danke für Eure unterstützung! For each download i will donate the full amount to the swiss children cancer organization. Als langjährige bühnenerfahrene Sängerin in div. Coverbands wie Pleasure Factory , IDOLS etc. , tourte NIKKI durch die ganze Schweiz.

x-Miii2saAhs blog - Je suis amoureuse de luui . L - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Mademoiselle Clémentine est Amoureuse de Lui.

beautylife Beautylife is een site over Beauty, Make up en lifestyle!

Beautylife is een site over Beauty, Make up en lifestyle! De laatste paar maanden heb je mij niet gezien op mijn blog.

Epona-et-Mois blog - Une histoire. Magique - Skyrock.com

Pour les rageux, croix en haut. Pour la pub, restez chez vous.

HarasdArcadies blog - Haras dArcadie - Skyrock.com

Ce blog concernera les figurines de modélisme équin telles que Schleich, Papo, Bullyland, Safari LTD. Si vous avez une quelconque question, consultez la F. Q et merci de lire un minimum les articles avant de poster la première question qui vous passe par la tête.