Makerskola Innovation, kreativitet och lärande

Innovation, kreativitet och lärande. Projektet Makerspace i skolan. Projektet Makerspace i skolan. En plats för informella samtal där alla som vill kan delta i diskussionen kring makerkultur i skolan. Här kan man ta del av videomaterial som spänner över hela projektets verksamhet. Innovation för framtidens skola. Projektet Makerspace i skolan utvecklar ny ämnesspecifik metodik kring skapande med IT som material. Vi kallar det makerskola. Projektet Makerspace i skolan. Projektet Makerspace i skolan.

OVERVIEW

This domain makerskola.se currently has a traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have sifted four pages within the domain makerskola.se and found twenty-eight websites referring to makerskola.se. We were able to unearth one public networking platforms linked to this website.

MAKERSKOLA.SE RANKINGS

This domain makerskola.se has seen diverging amounts of traffic within the past the year.
Traffic for makerskola.se

Traffic ranking (by month) for makerskola.se

Traffic ranking by day of the week for makerskola.se

CoderDojo Sverige Lär dig koda, gratis i din stad eller hemma

CoderDojo är en global rörelse för att alla ska få testa på programmering. CoderDojo är en global rörelse för att alla ska få testa på programmering. Det är gratis att komma till CoderDojo och är öppet för tjejer och killar 7-17 år. Du kan få lära dig att göra bl. spel, appar och hemsidor. Du behöver inte kunna programmera innan du kommer.

Upplands Väsby Blogg

Kugghjul i en teknik- och upplevelsepark.

Kunskapsbank En resurs i projektet Makerskola

Sphero SPRK är en robot utformad för att inspirera till nyfikenhet, kreativitet och uppfinning genom en kombination av lek och kodning. Den drivs av programmeringsappen Lightning Lab där du kan programmera aktiviteter, och dela det du skapat med andra. How Tinkering and Problem Making Are Shaking Up Higher Education.

WHAT DOES MAKERSKOLA.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of makerskola.se Mobile Screenshot of makerskola.se Tablet Screenshot of makerskola.se

MAKERSKOLA.SE HOST

We identified that the main page on makerskola.se took six thousand one hundred and seventy-two milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so in conclusion I consider makerskola.se not secure.
194.9.94.54

I discovered that this domain is weilding the nginx/1.10.1 operating system.

Makerskola Innovation, kreativitet och lärande

DESCRIPTION

CONTENT

This domain makerskola.se states the following, "En plats för informella samtal där alla som vill kan delta i diskussionen kring makerkultur i skolan." Our analyzers observed that the webpage said " Här kan man ta del av videomaterial som spänner över hela projektets verksamhet." The Website also stated " Projektet Makerspace i skolan utvecklar ny ämnesspecifik metodik kring skapande med IT som material."

VIEW MORE DOMAINS

NickyVivien Nicky Vivien Roding - DeviantArt

You can drag and drop to rearrange.

Христианский центр ВСТАНЬ! Помощь алкоголикам, наркоманам и их семьям

В нашей команде работают христианские психологи, консультанты. По работе с химически зависимыми и добровольцы из Московских Церквей. Основная форма нашей деятельности проведение семинаров. По проблемам алкоголизма, наркомании и других видов завиимости организация групп самопомощи.

Music Blog of chevalier-du-ciel-bo - chris corner - Skyrock.com

Subscribe to my blog! Chris Corner -Heaven is inside you. Chris Corner -Heaven is inside you. Chris Corner - into the fire. Chris Corner - Sugar Juke Box.

Cirillas blog - Kill you in the hell is my dream - Skyrock.com

Jena LEE - MON ANGE. This blog has no articles. Subscribe to my blog! Post to my blog.